Nazywam się Michał Wieloński i jestem menadżerem zamówień publicznych w instytucji państwowej.

O MNIE:

Specjalizuję się w: prawie zamówień publicznych.

Posiadam:

- stopień naukowy doktora nauk prawnych w zakresie prawa,

- tytuł magistra politologii w specjalności administracja publiczna (obydwa uzyskane na Uniwersytecie Warszawskim).

Jestem autorem 3 książek i kilkunastu artykułów z zakresu zamówień publicznych.

Jestem absolwentem studium podyplomowego "Zamówienia publiczne" w Katedrze Prawa Gospodarczego Szkoły Głównej Handlowej.

Ukończyłem kilkanaście kursów z zakresu zamówień publicznych i finansów publicznych.

Mam wieloletnią praktykę w doradztwie prawnym i stosowaniu prawa jako pracownik instytucji publicznych i współpracownik kancelarii prawnych.

ABOUT ME:

Michał Wieloński PhD is a public procurement manager, specializing in public procurement.

Doctor of Juridical Science - Graduate Doctoral Studies at the Faculty of Law and Administration at Warsaw University.

A graduate of postgraduate study, "Public procurement" - Department of Economic Law, Warsaw School of Economics.

MA in Political Science, specializing in public administration - Master's graduate from the Faculty of Journalism and Political Sciences at Warsaw University.

środa, 14 sierpnia 2013

Nowy artykuł w Przeglądzie Europejskim

Z przyjemnością informuję, że ukazał się mój nowy artykuł:
Michał Wieloński, "Wykorzystanie myśli austriackiej szkoły ekonomii w tworzeniu prawa zamówień publicznych".
ARTYKUŁ
Zapraszam do lektury!